Jyväskylää ja alueen ihmislähtöistä osaamista esittelevä video on ilmestynyt. Äänekoski osallistui videon tuottamiseen kehitysyhtiönsä kautta.
Videossa todistellaan, että Jyväskylän seudulla, ja samalla koko Keski-Suomessa, on yhdessä tekemisen meininkiä niin bisneksessä kuin vapaa-ajallakin. Keski-Suomi on videon mukaan ”ihmistä ymmärtävää seutua”.
– Positiivista viestiä seudultamme ei voi liikaa jakaa. Haluamme videon ja muun alueella tehtävän markkinointiyhteistyön avulla tuoda keskisuomalaisia menestystarinoita esiin ja vaikuttaa osaltamme seudun vetovoimaisuuteen. Toivottavasti video pääsee aktiiviseen levitykseen ja eri toimijoiden hyödynnettäväksi, sanoo markkinointipäällikkö Päivi Tervonen Jykesin Human Tech -klustereista.
Videon on tuottanut Jyväskylän seudun kehittämisyhtiö Jykes Oy yhteistyössä Human Tech Center Finland -markkinoinnissa ja Keski-Suomen kärkiklusteriohjelmassa mukana olevien kumppaniensa kanssa. Yhteistyössä ovat mukana: Jyväskylän seudun kehittämisyhtiö Jykes Oy, Jyväskylän kaupunki, Jyväskylän yliopisto, Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Jyväskylän koulutuskuntayhtymä, Jyväskylä Innovation Oy, Ääneseudun Kehitys Oy, Jämsek Oy, Kehittämisyhtiö Karstulanseutu Oy, Kehittämisyhtiö KeuLink Oy, SSYP Kehitys Oy, Kehittämisyhtiö Witas Oy, Joutsan kunta ja Keski-Suomen liitto.
Kauaa ei ole siitä, kun Äänekoski julkaisi oman, erityyppisen esittelyvideonsa. Tästä linkistä pääsee ihailemaan nyt tuotettua Jyväskylä-mainosta.
http://www.youtube.com/watch?v=jjYRC3MoJ1A