ÄKS

Suosikissa siemailtiin kaksivuotissumpit

04.10.2013 20:34 (muokattu 04.10.2013 20:41)
K-Supermarket Suosikin kauppiaspari Mari Tyvimaa ja Antti Hannula ovat panostaneet kaupan valikoiman ruokaisuuteen ja ovat erityisen ylpeitä takana näkyvästä "herkkutiskistä".
Nuori kauppiaspari suolahtelaistui urakalla melko tasan kaksi vuotta siten, kun he aloittivat Suosikin ruorissa. Pari viime vuotta ovat juosseet nopeaan.

 

– Kyllähän sitä ihmiset aluksi katsoivat, kun 28-vuotias kauppiaspari tuli silloin Suosikkiin, mutta todella hyvin ovat kaikki ottaneet meidät vastaan, kauppias Antti Hannula toteaa railakkaan naurunpyrähdyksen saattelemana toimistossaan.

– Ja nyt kun ihmiset ovat parin vuoden aikana tutustuneet meihin entistä paremmin, Mari Tyvimaa lisää.

Yleensä kauppiasparin löytääkin ennemmin hyllyjen välistä asiakkaiden seasta kuin yläkerrasta. Korpilahdelta Suolahteen kauppiaiksi siirtyneet Hannula ja Tyvimaa painottavat useaan otteeseen, että täällä panostetaan asiakaslähtöisyyteen.

– Hyvä palvelu on ehdottomasti meidän juttu! Ja minähän olen alunperinkin Äänekoskelta, joten täällä on tukiverkko eli kaikki sukulaiset ja paljon kavereita, Antti Hannula kertoo.

Tukea löytyy myös noin 15 muusta kaupan henkilökunnasta.

– Joukosta löytyy paljon kokemusta. Henkihän tässä menis, jos me kahdestaan tätä tehtäis! Ei ole vielä tullut sellaista aamua, ettei töihin huvittais tulla, pariskunta toteaa.

Mitkä hetket ovat jääneet parhaiten mieleesi, Antti Hannula?

Avajaispäivä

– Kauppa oli auki remontinkin ajan, mutta kun viralliset K-Supermarkettina, niin ihmisiä oli paikalla valtavasti! Silloin tutustuimme kerralla suolahtelaisiin.

Possupäivät

Elise on ollut täällä pisimpään töissä ja possupäivien aikana hän tuli sanomaan, ettei ole ikinä nähnyt täällä näin pitkiä jonoja. Asiakkaatkin tulivat kysymään, että mitä ihmettä tuolla herkkutiskillä myydään, kun sinne on tuollaiset jonot. Neljä ihmistä pakkasivat jatkuvaa vauhtia possua pusseihin.

Joulusesonki

– Joulusesonki on aina kiireistä aikaa. Kinkkujen myynti tuo paljon lisätyötä ja jokaisen tilauksen kanssa pitää olla erittäin tarkka, sillä kinkku on iso juttu asiakkaalle. Silloin ei passaa tehdä virheitä. Jos minä möhlään, niin haen sen kinkun ihan mistä tahansa, kunhan asiakas sen saa.

Vastaa

  1. anonyymiantero sanoo:

    Mitäkö se asiakaslähtöisyys on.. sitä että asiakkaat lähtee?
    Tavaksi on näköjään tullu, että hyllyssä on alehinta ja kassalla jotain ihan muuta. Pari tuntia sitten viimeksi älysin kuittia katsoa ja korjata tilannetta. En olis älynny, mutta ku muilta kuullu ja pikkusummistahan kyse, mutta ei tarvi huijjata!

    1. Tyytyväinen asiakas sanoo:

      Kyllä laatu parani, kun uusi kauppiaspari aloitti!!

ÄÄNEKOSKEN KAUPUNKISANOMAT OY
Torikatu 2, 2. kerros, 44100 Äänekoski
Avoinna sopimuksen mukaan
Puhelin 040 565 0941

TOIMITUSmarjo@aksa.fi
Marjo Steffansson
päätoimittaja 040 841 2945

MARKKINOINTIilmoitus@aksa.fi
Pirjo Hakkarainen
myyntipäällikkö 040 565 0941
Marjut Parola
myyntineuvottelija 040 730 4234
etunimi@aksa.fi

ILMOITUSVALMISTUS JA -AINEISTO
ilmoitus@aksa.fi

Tietosuojaseloste »
© Äänekosken Kaupunkisanomat Oy

AD Alfred
Elysium Solutions Oy