ÄKS

Terveyskeskuksen takaisinsoitossa ongelmaa – jätäthän vain yhden soittopyynnön!

19.01.2013 00:17

Äänekosken terveykeskus vaihtoi syksyllä vanhanaikaiset lankapuhelimet langattomiin.

– Kun ollaan langattomien verkkojen varassa, se on vähän keleistäkin kiinni, miten toimii. Lisäksi välillä on sellaista ongelmaa, että toisella puolella huonetta puhelin toi toimi lainkaan, vaikka toisella puolella toimisikin. Olemme kokeilleet 2G:tä ja 3G:tä ja yritämme selvittää, kumpi toimisi paremmin, kertoo tietohallintoasioista vastaava Eero Karhu.

– Tällä hetkellä mitataan kuuluvuutta. Olemme miettineet uusien sisälähettimien hankkimista, jotta signaalin saisi paremmaksi. Uudessa terveyskeskuksessa langatonkin kuuluu paremmin.

Uuteen puhelinvaihteeseen voi jättää myös soittopyynnön. Terveyskeskuksesta pyritään soittamaan takaisin vuorokauden kuluessa, mieluiten samana päivänä virka-ajan puitteissa.

– Kaikille ei vaan ehdi millään soittaa takaisin, kun saattaa tulla satakin puhelua päivässä. Osa jättää myös soittopyynnön monta kertaa, joka taas hidastaa meidän työtämme, kertoo vastaanottotoiminnan osastonhoitaja Marita Niemi.

Uutta on myös se, että röntgen siirtyi vuoden vaihteessa Sairaanhoitopiirin alaisuuteen. Röntgen sijaitsee kuitenkin edelleen fyysisesti samassa paikassa ja samoilla aukioloajoilla, joten muutoksia asiakkaille ei tule.

Vastaa

ÄÄNEKOSKEN KAUPUNKISANOMAT OY
Torikatu 2, 2. kerros, 44100 Äänekoski
Avoinna sopimuksen mukaan
Puhelin 040 565 0941

TOIMITUSmarjo@aksa.fi
Marjo Steffansson
päätoimittaja 040 841 2945

MARKKINOINTIilmoitus@aksa.fi
Pirjo Hakkarainen
myyntipäällikkö 040 565 0941
Marjut Parola
myyntineuvottelija 040 730 4234
etunimi@aksa.fi

ILMOITUSVALMISTUS JA -AINEISTO
ilmoitus@aksa.fi

Tietosuojaseloste »
© Äänekosken Kaupunkisanomat Oy

AD Alfred
Elysium Solutions Oy