ÄKS

Terveyspalveluiden palautteissa kritisoitiin päivystyksen pitkää odostusaikaa

24.05.2012 10:50


Vuoden 2010 marraskuusta viime vuoden loppuun saakka Äänekosken nettisivujen kautta pystyi lähettämään palautetta sähköisesti terveyspalveluista. Vähän reilun vuoden aikana palautetteita saapui yhteensä 32. Palautetta sai antaa nimettömänä tai yhteystietojen kera, joka helpotti palautteiden käsittelyä.

Yhdeksässä palautteessa kritisoitiin päivystyksen pitkää odotusaikaa. Kolmessa palautteessa oltiin koettu päivystyksessä huonoa kohtelua. Päivystys sai kuitenkin kiitosta hyvästä palvelusta, samoin kuin suun terveydenhuolto ja röntgenpalvelut.

Kehuja saatiin yhteensä viidestä palautteesta, moitetta 19 palautteesta ja lopuissa haluttiin lisätietoja tai annettiin kehittämisehdotuksia. Äänekosken terveyskeskus kiittää palautetta antaneita ja toivoo edelleen palautetta toiminnastaan.

Terveystoimen sähköiset palvelupalautteet ovat nähtävissä täällä.

Vastaa

ÄÄNEKOSKEN KAUPUNKISANOMAT OY
Torikatu 2, 2. kerros, 44100 Äänekoski
Avoinna sopimuksen mukaan
Puhelin 040 565 0941

TOIMITUSmarjo@aksa.fi
Marjo Steffansson
päätoimittaja 040 841 2945

MARKKINOINTIilmoitus@aksa.fi
Pirjo Hakkarainen
myyntipäällikkö 040 565 0941
Marjut Parola
myyntineuvottelija 040 730 4234
etunimi@aksa.fi

ILMOITUSVALMISTUS JA -AINEISTO
ilmoitus@aksa.fi

Tietosuojaseloste »
© Äänekosken Kaupunkisanomat Oy

AD Alfred
Elysium Solutions Oy