Vuoden 2010 marraskuusta viime vuoden loppuun saakka Äänekosken nettisivujen kautta pystyi lähettämään palautetta sähköisesti terveyspalveluista. Vähän reilun vuoden aikana palautetteita saapui yhteensä 32. Palautetta sai antaa nimettömänä tai yhteystietojen kera, joka helpotti palautteiden käsittelyä.
Yhdeksässä palautteessa kritisoitiin päivystyksen pitkää odotusaikaa. Kolmessa palautteessa oltiin koettu päivystyksessä huonoa kohtelua. Päivystys sai kuitenkin kiitosta hyvästä palvelusta, samoin kuin suun terveydenhuolto ja röntgenpalvelut.
Kehuja saatiin yhteensä viidestä palautteesta, moitetta 19 palautteesta ja lopuissa haluttiin lisätietoja tai annettiin kehittämisehdotuksia. Äänekosken terveyskeskus kiittää palautetta antaneita ja toivoo edelleen palautetta toiminnastaan.
Terveystoimen sähköiset palvelupalautteet ovat nähtävissä täällä.