ÄKS

Kelan uusi palvelupiste Äänekoskella avautuu syyskuussa

20.08.2024 09:46
Arkistokuva.

Kelan uusi palvelupiste Äänekoskella avautuu tiistaina 3.9.2024. Uusi palvelupiste palvelee Äänekosken kaupungintalolla yhteisissä tiloissa TE-palveluiden kanssa.

 

Kelan uusi palvelupiste avautuu tiistaina 3.9.2024 Äänekosken kaupungintalolla osoitteessa Hallintokatu 4. Edellinen palvelupiste Äänekoskella jouduttiin yllättäen sulkemaan 26.4.2024 Kelasta riippumattomista syistä.

Kela palvelee asiakkaita Äänekoskella tiistaisin ja keskiviikkoisin kello 9–11 ilman ajanvarausta. Asiakkaita palvellaan muina aikoina myös ajanvarauksella. Ajan palvelupisteeseen voi varata Kelan puhelinpalvelusta.

Useimmat Kela-asiat hoituvat verkossa ja puhelimessa

Lähes kaikki Kela-asiat voi hoitaa myös verkossa tai puhelimessa. Kelan henkilöasiakkaille tarkoitetussa asiointipalvelussa eli OmaKelassa voi hakea etuuksia, lähettää liitteitä ja ilmoittaa muutoksista. OmaKelassa voi myös tarkistaa oman hakemuksen tilanteen ja etuuksien maksupäivät. OmaKelaan kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla.

Puhelinpalvelussa asiakas saa henkilökohtaista neuvontaa verkkoasiointiin ja hakemuksen tekemiseen. Kelan puhelinpalvelu on avoinna joka arkipäivä klo 9–16. Tarvittaessa puhelinpalvelussa voi myös jättää suullisen hakemuksen, jos mikään muu asiointitapa ei ole mahdollinen.

Kelan puhelinpalveluun voi myös varata puhelinajan, jolloin Kelasta soitetaan asiakkaalle sovittuna ajankohtana. Ajan voi varata verkossa tai soittamalla puhelinpalveluun.

Vastaa

ÄÄNEKOSKEN KAUPUNKISANOMAT OY
Torikatu 2, 2. kerros, 44100 Äänekoski
Avoinna sopimuksen mukaan
Puhelin 040 565 0941

TOIMITUSmarjo@aksa.fi
Marjo Steffansson
päätoimittaja 040 841 2945

MARKKINOINTIilmoitus@aksa.fi
Pirjo Hakkarainen
myyntipäällikkö 040 565 0941
Marjut Parola
myyntineuvottelija 040 730 4234
etunimi@aksa.fi

ILMOITUSVALMISTUS JA -AINEISTO
ilmoitus@aksa.fi

Tietosuojaseloste »
© Äänekosken Kaupunkisanomat Oy

AD Alfred
Elysium Solutions Oy